C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Wednesday, August 17, 2011 ✿ 2:56 AM ✿ 0 Royal Person (s)

susah betul nak lupakan orang yang dah ada kat dalam hati niey.
kenapa erk?
mungkin sebab kita still sayang dieh lagi ker?
hurm,
maemang saya suka awak lagy sekarang.
tapi saya tengah cuba untuk lupakan awak sebab awak pun dah tak ingat saya kan?
kisah lama buatkan saya susah nak lupakan awak.
tapi awak lain, lupakan macam tuh jeh.
yang sakit hatynya saya. yang frustnya saya. yang kecewanya saya.
BUKAN AWAK!

sekejap jeh masa saya boleh suka awak, tapi masaya lama untuk saya lupakan awak!
since may '11 till now im trying to forget u!

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Assalamualaikum and hai! Welcome to my unprivate diary. Please be nice here


Love is the precious thing in our life. When you fall in love, appreciate it! or you will lost your happiness forever.



Something
Choose background