C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
On 13th July
Friday, July 13, 2012 ✿ 9:48 PM ✿ 0 Royal Person (s)
Dah berzaman aku tak sentuh blog ni. Maklumlahh busy. *err busy ke?* ape ape lah.
Eh busy ape, study okay. Haha.
Okay dah dah, mengarot jeh aku ni.
Twitter ni mmg pandai. Ada trend #My Friday the 13th (bukan hashtag) . Tarikh  ni bermakna tau. Actually harini aku dgn Alif genap 8 bulan. Waaa, Bangga kejap. Haha tadelahh.
InsyaAllah akan bertahan lebih lama even ade org ke-3 pun. Okay cerita lama :|

Banyak sgt mende yg buatkan aku susah nak lepaskan dia. Bukan nak bangga ke ape, tpi bg aku dia ni mmg baik, take care.
Aku tahu, pandangan org lain dekat dia berbeza dgn aku. Org ckp die sombong la, garang la. Sebelum aku dgn die dulu pun aku cakap die mcm tu.
Tp lepas aku dgn dia baru aku tahu dia yg sebenar. Dia bukanlahh mcm yg orang ckp.
And aku tahu, kita sepatutnya tak judge org hanya pada luaran je kan? Hati tu penting.
Hmm, okay lahh. Cukup lah story pasal dia untuk entry ni :)

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Assalamualaikum and hai! Welcome to my unprivate diary. Please be nice here


Love is the precious thing in our life. When you fall in love, appreciate it! or you will lost your happiness forever.



Something
Choose background