C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
:( =='
Sunday, August 28, 2011 ✿ 6:57 AM ✿ 0 Royal Person (s)


hey hey,
apa nak jadi dengan saya niey?!
mati lah, dia dah tahu semua
pasal rahsia saya
yang berkaitan dengan dia!
alif la niey!
g bocorkan rahsia saya dekat dia!
dah la saya rapat ngan dia!
pastu sekarang dia tahu semuanya!
macam mana saya nak face ngan dia?!
hadoyyy!
malulah!
dah lah setiap hari jumpa dia
kat sekolah!
kat kantin, koop, kelas
hadoyy!
tapi salah saya jugak
sebab terlepas beberapa kali kat alif
so dia dah catchup apa yang saya suka!
zawin tak expert langsung yang budax tuh akan tahu!
yang alif niey pun satu,
zawin da pesan banyak kali,
jangan bagitahu apa apa pun kat dia!
boleh ke alif cakap 'ter'?
grrrrrr !
tension r!
hope sampai dia jeh yang tahu.
dah taknak keoh kecoh dah.
penatt tau nak kaver dari orang!

=='




Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Assalamualaikum and hai! Welcome to my unprivate diary. Please be nice here


Love is the precious thing in our life. When you fall in love, appreciate it! or you will lost your happiness forever.



Something
Choose background