C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Sunday, March 10, 2013 ✿ 7:11 PM ✿ 0 Royal Person (s)
Masa birthday kakak aku 7 March aku break dgn dia. K cedih cedih. Hmm ni semua atas keputusan dia, aku taknak halang. Aku pun ada fikir better kitaorang kawan, boleh jd rapat jugak kan? Lagipun aku dgn dia sekelas. Tulahh cuma tak dapat move on je. Dalam kelas aku duk pandang dia je. Hmmmm
4-8 March tu act aku ada exam, hmm serious aku tak dapat buat yg terbaik. Stress dgm semua masalah. Result pun maybe hancusssss lah jawabnya, hmm. Then masa last paper hari jumaat tu aku nangis time jawab. Sedih kot :(
Tapi dia still text aku, aku layan je. Sayang tu still ada dalam hati aku. Dia tanya jugak pasal aku, even dah takde apa apa dia still caring pasal aku , mcm mana aku nak move on kan? Tp takpe, aku suka dia buat mcm tu :)
SEE?? Nama dia still ada dekat bio twitter aku. Tak sanggup dohh nak buang. Nak biarkan je situ. hahah

 @Zawin_



Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Assalamualaikum and hai! Welcome to my unprivate diary. Please be nice here


Love is the precious thing in our life. When you fall in love, appreciate it! or you will lost your happiness forever.



Something
Choose background