C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Sunday, October 23, 2011 ✿ 7:27 AM ✿ 0 Royal Person (s)

saya ada dengar org cakap,
'kalau kita mencintai orang yang kita cintai,
 kita mesti lepaskan dia.
 jika dia datang semula pada kita,
 dia memang jodoh kita,
 tapi, kalau dia tak datang pada kita,
 percayalah dia bukan kita punya'

so, saya mesti lepaskan dia,
biarkan dia couple dgn org lain?
okay, 
saya akan!
saya akan lepaskan dia.
sebab saya terlalu sukakan dia.
okay, fine.
*lepaskan. :)
saya tak nak hancurkan hubungan orang taw!

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Assalamualaikum and hai! Welcome to my unprivate diary. Please be nice here


Love is the precious thing in our life. When you fall in love, appreciate it! or you will lost your happiness forever.



Something
Choose background