C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Abangku~
Thursday, April 25, 2013 ✿ 8:47 AM ✿ 0 Royal Person (s)

Ejad, yeh abang angkat aku, sama umur dgn kakak aku. Haa hahah. Dulu aku minat dia last last jd adik angkat dia, woooo handsome kot :3
Dia kan, memang strong gila ah, even awek dia dah banyak kali duakan dia, dia tetap sayang and nakkan perempuan tu lagi. Semuanya sebab sayang, hm kalau tak silap aku relay diaorang dah 3 tahun lebih pun.
Aku dgn ejad tu sama je, ex aku duakan aku, tp aku nak dia lagi yelah sayang kan. Aku kena lebih 3 kali. Tp relay kitaorang tahan 1 tahun 3 bulan je :( ye, aku tak nafikan aku masih sayangkan dia mcm dulu. Serious dia lah lelaki pertama yg aku sayang gila gila. Aku start minat dia since pertama kali jumpa dia. Aku dah janji kat diri aku sendiri, aku takkan couple dgn sesiapa melainkan dia. Ye ye ye, aku tahu dia dah ada awek. Hm siapa peduli tu kan :/ yg aku tak fahamnya, kenapa awek dia tu nak follow aku kat twitter? -,-

Kau nak jealouskan aku? Huhh takyah la wehh, dia text aku tiap tiap hari, aku tahu perasaan dia dekat aku mcm mana. Dia cakap dia jelaous dgn apa apa yg aku buat dgn mana mana lelaki pun, yeahh jealous? Thats mean dia still sayangkam aku kan? Buat apalah aku kejar kejar dia yg dah jd milik kau tu? Asal aku tahu perasaan dia dah lah.

Yg membezakan aku dgn abg angkat aku is, dia relay diaorang still tahan sampai sekarang. Kuatkan abg aku tu hadapi semua ni? yeee aku tahu :) I Love You abg! Stay strong :*

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Assalamualaikum and hai! Welcome to my unprivate diary. Please be nice here


Love is the precious thing in our life. When you fall in love, appreciate it! or you will lost your happiness forever.



Something
Choose background