C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Birthday Girl :)
Friday, April 19, 2013 ✿ 9:37 AM ✿ 0 Royal Person (s)
Yeay! Happy Birthday To Me~

8th April 2013. yeayhh, Alhamdulillah dah masuk 15 tahun aku hidup.
Hm 7 april tu, aku bergaduh dgn dia. Yes DIA. Entah kenapa dia marah aku sampai mcm tu, aku ada excuse kan!! Susah sgt ke nak faham? :(
Spoil kejap mood birthday, hmm dia org 1st wish birthday aku even dia dalam keadaan yg marah marah gtuh. Ye aku faham lah, aku tak salahkan dia jugak act. K dah ah, tak moh cite menda sedih mcm ni, tak syok ah. Kan kan? *krik krik* okay, hahaha

8 April. Hari isnin. Biasalah perhimpunan rasmi. Aku datang awal jugak ah dekat tapak perhimpunan tu. Then farin yaya, aiza, rafiqah, alisa, aliyah, izah, nik, emir, Lian chi san pun wish birthday aku. Agak malu lah, hahahah. Then farin kasi aku cadbury! yeay! Selok aku time tu. habis je perhimpunan masuk je kelas aku nampak dekat whiteboard ada tulis happy birthday Song hye Jin *nama korea aku* Terharu kejap, uhukss hahaha. Takde siapa pun nak mengaku siapa yg tulis. Then nad oppa cakap dia ain dgn shara yg buat. K thanks guysss . I love you. Serious, aku terharu gila. Pastu alif masuk kelas dia pandang je w/b sambil jalan. Aku tak tahu apa dia fikir, hmm :| actually kan, aku teringin sgt nak dia wish kat aku mcm mana dia kintak aku wish kat dia. Aku call dia tepat pukul 12 masa 3/1 tu. Hmm :(

haritu kelas aku tak turun pergi padang pun, pj dalam kelas jelah. Aku tak bawak baik buku L tertinggal, then buat lah kerja yg aku tak siap. Guess what? bella masuk kelas aku cakap nak jumpa aku. Sumpah aku cuak gila . Nak terkeluar rasa jantung ni. Time tu ana ecah dgn sery ada sekali. Aku memang sure gila ni ada sabit dgn alif. K aku keluar kelas then bella dgn ecah tanya aku 'kau ada masalah menda dgn kitaorang?' aku buat buat cool je, aku jawab 'masalah menda korang ni?' aku perasan time tu ana dah sengih sengih. Pelik jugak aku, pastu tetibe dia 'hi' kat aku. Hmm

Then ana datang dekat, guess what? Dia hulurkan card birthday! Ya Allah, sumpah aku terkejut. Terharu gila sampai termenangis aku. Hahah diaorang memang hebat buat aku cuak. Congrates guyss. hahah

Lepas habis pj tu masa Pai pulak, ustazah masuk kelas . Ustazah pun wish kat aku, alalal so sweet :3 hahaha
then alif masuk, dia dari padang baru lepas main bola. Aku tengok je dia, hmm dia sakit rupanya. Dia balik rumah, k serious aku sedih gila. Dia pandang aku pun tak :(
Malam tu dia text akuu, dia mintak maaf semua. Aku taktahu kenapa aku terlalu mudah memaafkan dia, kadang kadang dia buat salah besar pun aku seolah olah tak nampak je. Hmm dia cakap jari dia patah. 2 jari pulak tu, sedihh aku bila dia cakap mcm tu. Hmm :(
takecare awak, saya sayang awak sangat even awak sekarang dah jd milik dia :'(

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Assalamualaikum and hai! Welcome to my unprivate diary. Please be nice here


Love is the precious thing in our life. When you fall in love, appreciate it! or you will lost your happiness forever.



Something
Choose background